دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
109317
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲

پزشکیان: اکثر بازی های تراکتور را با نوه‌ام محمدحسین به استادیوم می رویم /باهم بحث می کنیم، نقدم می کند اما هیچوقت دعوا نمی کنیم

پزشکیان گفت: اکثر مسابقاتی که در تبریز انجام می‌شود با مثل بازی های تراکتور، با نوه ام در استادیوم هستم.



به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در بخشی از اظهارات خود در برنامه تلویزیونی با مردم گفت: نوه‌های ما، جوانان ما، این نسل به دنبال آن پشرفتی است که در دنیا اتفاق می‌افتد. ما چون خودمان را با این پیشرفت نتوانستم تطبیق بدهیم و از غاقله عقب هستیم، تصور می‌کنیم که این‌ها چیزهای دیگری است. در حالی که این ها چیز دیگری نیستند و می‌خواهند رشد کنند.

وی ادامه داد: این نسل نمی‌خواهد از روند رشد عقب بماند و ما باید کمک کنیم که این ها عقب نمانند. من با محمدحسینم کوه می‌روم، فوتبال بازی می‌کنم، بحث می‌کنم، من را نقد می‌کند و برای او دلیل می‌آورم، هیچ وقت با هم دعوا نمی‌کنیم اگر منطق او درست باشد من می‌پذیرم و اگر منطق من درست باشد او می‌پذیرد.

پزشکیان گفت: تراکتور وقتی مسابقه می‌دهد من را به ورزشگاه می‌برد. اکثر مسابقاتی که در تبریز انجام می‌شود با نوه‌ام در استادیوم هستم.

۲۷۲۱۵

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 109317 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا چند لحظه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]