دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
109333
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

تک و پاتک در میزگرد فرهنگی/ قاضی زاده هاشمی: مسیح علینژاد در صفحه اش به من حمله کرد

کارشناس برنامه میزگرد فرهنگی خطاب به نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا قبل از اینکه دولت اعضای کابینه را برای تبیین به دانشگاه‌ها بفرستد که شما به دانشگاه سیستان و بلوچستان و قم رفتید، اقدامی در زمینه تبیین نکرده بودید.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جریان پخش زنده برنامه میزگرد فرهنگی که با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، شهاب اسفندیاری کارشناس این برنامه خطاب به قاضی زاده گفت که شما در زمان اتفاقات سال ۱۴۰۱ جز چند مورد سکوت کرده بودید و تا قبل از اینکه دولت اعضای کابینه را برای تبیین به دانشگاه‌ها بفرستد که شما به دانشگاه سیستان و بلوچستان و قم رفتید، اقدامی در زمینه تبیین نکرده بودید.

قاضی‌زاده هاشمی نیز با اشاره به اتفاقات پاییز ۱۴۰۱، گفت که اتفاقا آن زمان خیلی موضع‌گیری کردم. حتی ایران اینترنشنال خیلی روی مواضع من کار کردند. مطالب خانم مسیح علینژاد را اگر ببینید، ایشان در صفحه‌اش خیلی به مواضع من حمله کرده است. مثلا من در دانشگاه فردوسی مشهد صحبتی کرده بودم که او به بنده حمله کرده بود. اگر می دانستم از قبل یادداشت می کردم و می اوردم.

۲۹۲۹

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 109333 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]