چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ /
109030
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

علیپور: بیداری دانشجویان حلقه را بر رژیم صهیونیستی تنگ کرده است/ دنیا دیگر بیدار شده است

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز با بیداری جنبش‌های دانشجویی چشم جهان بر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی گشوده شده است و روز به روز حلقه بر این رژیم منحوس تنگ‌تر می‌شود.



عمر علیپور اقدم در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه فلسطین مسئله اول امروز دنیا است، بیان کرد: بیداری جریانات دانشجویی در سراسر دنیا در راستای حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات این رژیم کودک کش به ویژه در آمریکا سبب شده است تا حلقه بر رژیم صهیونیستی تنگتر شود. دیگر زمان آن رسیده است که این رژیم منحوس با واقعیت روبه رو شود و پایان خود را بپذیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: قطعا پیروز میدان مردم غزه و فلسطین هستند. بیداری جنبش‌های دانشجویی در سراسر دنیا سبب شده است تا مردم دنیا بیشتر به جنایات این رژیم کودک کش پی ببرند. حتی امروز تعدادی از مقامات نظامی این رژیم اذعان کردند که دیگر کاری از دستشان برنمی آید. این روزها رژیم صهیونیستی صرفا وعده‌های پوچ به ملت خود می دهد.

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده مطمئن هستم همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند پیروزی با جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین است. رژیم صهیونیستی قطعا تاوان جنایات خود را پس خواهد داد. دیگر جنایات رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست. امروز مسئله فلسطین مسئله اول دنیا است. دیگر ملت‌ها نیز سکوت خود را در برابر این جنایات شکسته و خواستار توقف ظلم علیه مردم مظلوم فلسطین هستند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 109030 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]