چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
109400
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

حمایت معنادار معاون وزیر کشور از کاندیداهای اصولگرا

میراحمدی گفت: در انتخابات پیش رو باید هوشیار بود که نظام مدیریتی که آیت‌الله رئیسی با شهادت خویش آن را تثبیت کرد، دچار تغییر نشود که اگر بشود کشور و مردم دچار خسارت خواهند شد.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمجید میراحمدی معاون وزیر و رئیس ستاد اربعین کشور، پنجشنبه ۲۴خردادماه ۱۴۰۳، در جلسه ستاد اربعین‌حسینی استان ایلام گفت: آیت‌الله رئیسی شهیدی مظلوم بود که با خون خود، حیات مجددی به حرکت و پیشرفت نظام اسلامی بخشید.

معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: شهید رئیسی مردم را امیدوار کرد که نظام می‌تواند با داشتن مدیران جهادی، مردمی و کاربلد کارگشای مشکلات مردم باشد.

وی عنوان کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی نیز جریان خدمت را شتاب بخشید و حماسه عظیمی در کشور ایجاد شد به گونه‌ای که مردم در طیف‌ها و جریانات سیاسی مختلف همگی به ادامه مشی شهید جمهور توسط رئیس‌جمهور آینده تاکید کرده و به کسی رای می‌دهند که از جنس ایشان باشد. شهید رئیسی نیز مثل شهید بهشتی تحول عمیقی در مردم ما و جهت‌گیری‌های سیاسی جامعه ایجاد کرد.

میراحمدی با اشاره به بحث انتخابات، یادآورشد: در انتخابات پیش رو باید هوشیار بود که نظام مدیریتی که آیت‌الله رئیسی با شهادت خویش آن را تثبیت کرد، دچار تغییر نشود که اگر بشود کشور و مردم دچار خسارت خواهند شد.

۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 109400 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]