دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
108907
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

پورمحمدی، مسئول اسبق اطلاعات خارجی کشور: پیگیری کارهای رهبران بزرگ فلسطینی مانند فتحی شقاقی و رمضان عبدالله با ما بود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از ماموریت‌های جدی من در آن ۹ سال مدیریت اطلاعات خارجی کشور، موضوع فلسطین که پشتیبانی و کارهایشان را می‌کردم. کارها و پیگیری کارهای رهبران بزرگ فلسطینی مانند شهید فتحی شقاقی و رمضان عبدالله و سایر گروهای فلسطینی با ما بود.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی پورمحمدی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه تبلیغاتی «میزگرد سیاسی» گفت: موضوع فلسطین نماد دیپلماسی جمهوری اسلامی است. یعنی ما میخواهیم مستقل باشیم و امت اسلامی خودش منافع خود را تنظیم کند.

وی افزود: ما برای دفاع از آرمان‌هایمان در فلسطین حضور داریم. در موضوع فلسطین از تمدن دیرینه ایرانمان و نه اسلامی‌مان دفاع می‌کنیم. برای تحکیم تمدن ایرانی‌مان و تقویت جایگاه اسلامی‌مان باید دیپلماسی را تنظیم کنیم و فلسطین یکی از این موارد است.

پورمحمدی تاکید کرد: یکی از ماموریت‌های جدی من در آن ۹ سال مدیریت اطلاعات خارجی کشور، موضوع فلسطین که پشتیبانی و کارهایشان را می‌کردم. کارها و پیگیری کارهای رهبران بزرگ فلسطینی مانند شهید فتحی شقاقی و رمضان عبدالله و سایر گروهای فلسطینی با ما بود.

۲۹۲۱۱

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 108907 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 26 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]