جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ /
108998
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳

اظهارات مهم دو فرمانده بلندپایه ارتش درباره انتخابات ریاست جمهوری

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از بخش‌های مختلف منطقه پدافند هوایی غرب ارتش بازدید و با کارکنان پایور و وظیفه این یگان دیدار و گفت‌وگو کرد.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب از بخش های مختلف این یگان پدافندی بازدید و آمادگی دفاعی و توان رزم منطقه غرب ارتش را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید، در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی غرب با بیان اینکه علاوه بر شرکت فردی در عرصه انتخابات، باید دیگران را نیز به حضور در انتخابات ترغیب کنیم گفت: انتخابات یک حضور در صحنه بسیار مهم است، دشمن را از دشمنی مأیوس و دلسرد و همه ملت را به حضور دلگرم و امیدوار کرده، همچنین به همان نسبت، مسئولان را برای خدمت به مردم جدی‌تر می‌سازد.

وی با تأکید بر اینکه حضور پرشور در انتخابات موجب افزایش اقتدار و ارتقا قدرت بازدارندگی می‌شود، اظهار کرد: اولین مولفه تأثیرگذار در ارتقا قدرت بازدارندگی، حمایت مردم عزیز کشورمان از انقلاب و نظام اسلامی و حضور آنان در صحنه است؛ اگر انسجام، وحدت و همدلی در بین مردم و نیروهای مسلح نبود، امروز صحبت و خبری از ایران مقتدر وجود نداشت.

فرمانده کل ارتش ضمن قدردانی از اقدامات تأثیرگذار و بی‌شائبه فرماندهان و کارکنان منطقه پدافندهوایی غرب در راستای تأمین امنیت کشور خاطرنشان کرد: قطعاً پژوهش محوری، طراحی و توسعه تسلیحات کارآمد و نیز بهره‌وری تجهیزات پدافندی متناسب با تهدیدات روز، باید در اولویت باشد.

اظهارات مهم دو فرمانده بلندپایه ارتش درباره انتخابات ریاست جمهوری

امیر صباحی‌فرد: توسعه وتجهیز سامانه سلاح‌های پدافندی دوربرد در دستور کار است

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش روز پنجشنبه از مواضع مستقر در گروه پدافند هوایی واکنش سریع شهید ستاری این نیرو بازدید و میزان آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان عملیاتی، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پاسداشت خون شهدای خدمت است و موجب افزایش مقبولیت کشورمان در عرصه جهانی و نیز اقتدار نظام اسلامی می شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: اقتدار امروز نیروهای مسلح مرهون حضور در صحنه و مشارکت مردم در عرصه های مختلف و سرنوشت ساز کشور است؛ هموطنان کشورمان باید با انتخاب فرد اصلح، اخلاق محور و خدامحور حماسه بی بدیل دیگری را خلق کنند.

امیر صباحی فرد اظهار کرد: حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت، خط بطلانی بر تمانی تصورات غلط و توطئه های دشمنان کشید.

وی با بیان اینکه همواره حمایت مردم از نیروهای مسلح مردمی و تلاشگر بزرگترین سرمایه نظام اسلامی است، گفت: تمامی ظرفیت ها و بسترهای نیروهای مسلح بویژه ارتش برای آرامش خاطر هموطنانمان بکار گرفته شده و در این راستا قصور و کوتاهی معنا ندارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان که یگان های عملیاتی این نیرو باید در شرایط مختلف آمادگی مقابله با هر نوع تهدید و سناریویی از جانب دشمنان را داشته باشند، افزود: هوشیاری متخصصان فنی و پیشرفت علمی دو مولفه برتر ساز مجموعه نیروی پدافند هوایی ارتش است.

امیر صباحی فرد تاکید کرد: طراحی، توسعه و تجهیز سامانه سلاح های پدافندی دوربرد در دستور کار جدی این نیروست و در ماه های آتی شاهد تجهیز تسلیحات پدافندی پیشرفته با سازمان رزم یگان های عملیاتی پدافند هستیم که متقابلا موجب اقتدار بیش از پیش بازدارندگی کشورمان می‌شود.

۲۷۲۱۵

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 108998 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]