چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
108297
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

کاهش شدید محبوبیت بایدن. آمریکا دیگر الگوی دموکراسی نیست

بر اساس یک نظرسنجی جدید از افکار عمومی در ۳۴ کشور، اعتبار ایالات متحده در خارج از این کشور طی سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته و اعتبار جو بایدن در امور بین المللی نیز رو به افول است. مقصر اصلی این امر خود واشنگتن با سیاست خود در نوار غزه است.



به گزارش اسپوتنیک، نظرسنجی اخیر نشان داد که اعتماد بین المللی به دموکراسی آمریکایی کاهش یافته است. به طور متوسط، ۴۰ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دموکراسی در ایالات متحده دیگر به عنوان یک الگو برای سایر کشورها عمل نکرده است.ترامپ: قبل از مناظره با بایدن تقاضا خواهم کرد وی آزمایش دوپینگ بدهد۱۸ مه, ۱۵:۴۸اعتماد به بایدن در مسائل بین المللی در ۱۴ کشور از ۲۱ کشور برای دومین سال متوالی کاهش یافت. اقدامات او در غزه بیشترین ارزیابی منفی را داشت.به طور متوسط، تنها ۳۹ درصد از پاسخ دهندگان فعالیت های بایدن در اوکراین را تایید کردند. بیشترین بررسی های مثبت از اقدامات او در کانادا، اروپا، ژاپن و کره جنوبی ثبت شد، اما حتی در آنجا نیز به ۵۰٪ نرسید.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 108297 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 37 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]