دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
108291
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱

روایت سرلشکر صفوی از شلیک ۱۰۰ موشک ایران به اسرائیل طی فقط ۱۰۰ ثانیه

سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوای ایران درباره شلیک ۱۰۰ موشک ایران به اسرائیل طی فقط ۱۰۰ ثانیه سخن گفت.



به گزارش اسپوتنیک، وی اظهار داشت: در عملیات وعده صادق در هر یک ثانیه یک موشک و در مدت ۱۰۰ ثانیه بیش از ۱۰۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک شد. آمریکا، اسرائیل و دستان منطقه‌ای آنها هرگز تصور نمی‌کردند که ایران توان چنین عملیات دقیقی با این حجم را داشته باشد.سرلشکر صفوی افزود: دو روز پیش پنتاگون گزارشی درباره عملیات وعده صادق منتشر کرد که در آن به درستی به توانمندی‌های ایران اشاره شده است.فرمانده ارتش ایران: به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم ۲۵ آوریل, ۱۷:۲۷مشاور عالی آیت الله علی خامنه ای خاطرنشان ساخت: :ما قصد کشورگشایی نداریم اما اگر کشوری حتی در حد آمریکا به ما حمله کند ما می‌توانیم تا آن سوی دریاها به او پاسخ دهیم. من به عنوان یکم معلم جغرافیا معتقد هستیم باید عمق دفاع استراتژیک از خود را به ۵۰۰۰ کیلومتر افزایش دهیم”.عملیات وعده صادق یا حمله ایران به اسرائیل، عملیات نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل در ۱۴ آوریل ۲۰۲۴ در واکنش به حمله اسرائیل به کنسول‌گری ایران در دمشق انجام شد.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 108291 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]