چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
108295
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

در رابطه با تصمیم دیوانه وار بایدن، در آمریکا آژیر خطر را به صدا درآورده اند

خانم مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره آمریکا اعلام کرد تصمیم جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده برای تایید حملات نیروهای مسلح اوکراین به خاک روسیه با سلاح های آمریکایی می تواند منجر به وقوع درگیری جهانی شود.



به گزارش اسپوتنیک، او در مصاحبه با کانال رامبل RealAmericasVoice با خشم گفت: “این (تامین مالی درگیری در اوکراین) خطر شروع جنگ جهانی سوم را برای ما به وجود می آورد، به ویژه پس از اینکه دولت بایدن اجازه استفاده از سلاح (آمریکایی) را برای حمله به روسیه داد”.علاوه بر این، گرین یادآور شد، ایالات متحده ممنوعیت ارائه سلاح به گردان ملی گرای اوکراینی آزوف (گروه تروریستی ممنوعه در روسیه ) را لغو کرد. نماینده کنگره در پایان گفت که واشنگتن نمی خواهد به صلح در اوکراین دست یابد، زیرا برای ادامه درگیری دست به هر کاری می زند.گزارش و تحلیلاصرار آمریکا بر آتش افروزی در اوکرایندیروز, ۱۳:۳۶ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه قبلاً اعلام کرده بود که مقامات کشورهای ناتو باید متوجه باشند از برنامه‌هایی که وقتی به کی‌یف اجازه می‌دهند با سامانه‌های موشکی تحویل داده شده توسط غرب به نیروهای مسلح اوکراین به “اهداف مشروع” در عمق خاک روسیه حمله کند، “با چه چیزی بازی می‌کنند”. دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه، ضمن صحبت درباره جواب احتمالی فدراسیون روسیه به حملات جدید به خاک روسیه، اظهار داشت که رئیس جمهور و ارتش روسیه این موضوع را می دانند که “اقدامات متقابل مناسب را انجام داده و برای آن آماده می شوند”.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 108295 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]