سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
108755
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۱۸

پورمحمدی: مسائل زنان را منحصر به حجاب و پوشش نکنیم

«جامعه بدون حرمت به زن و حضور شفاف زنان، اصلأ انسانی نیست. مرد ما نیز اگر رعایت نزاکت و آداب صحیح اخلاقی را رعایت نکند و حفظ شئونات نکند او نیز هنجارشکن خواهد شد. بین مردان و زنان ما نباید تفاوتی باشد، اما مشاهده می‌کنیم که به زن‌های جامعه که می‌رسیم قید و قیود‌های ما زیاد می‌شود.»



کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تأمین نیازهای زنان و دختران و موقعیت شغلی آن‌ها بایستی مورد توجه قرار بگیرد و نباید مسائل زنان را منحصر به حجاب و پوشش کنیم.
به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی از کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در یک فیلم تبلیغاتی با اشاره به حقوق زنان و مردان جامعه ایرانی گفت: نصف همه جوامع از زنان و دختران تشکیل شده است و طبعاً جامعه ما نیز چنین است و نگاه ما به زن باید جامع و کامل باشد.
وی گفت: تأمین نیازهای زنان و دختران و موقعیت شغلی آن‌ها بایستی مورد توجه قرار بگیرد و نباید مسائل زنان را منحصر به حجاب و پوشش کنیم.
پورمحمدی تأکید کرد: جامعه بدون حرمت به زن و حضور شفاف زنان، اصلأ انسانی نیست.
وی گفت: مرد ما نیز اگر رعایت نزاکت و آداب صحیح اخلاقی را رعایت نکند و حفظ شئونات نکند او نیز هنجارشکن خواهد شد. بین مردان و زنان ما نباید تفاوتی باشد اما مشاهده می‌کنیم که به زن‌های جامعه که می‌رسیم قید و قیودهای ما زیاد می‌شود.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: ما یک جامعه انسانی از زن و مرد و دختر و پسر هستیم و همه بایستی قواعد یک جامعه خوب و مدینه فاصله انسانی را رعایت کنیم.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 108755 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
عصرایران 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]