سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
108377
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱

امیدواریم فردی دارای بیشترین قرابت با راه نورانی شهید رییسی، انتخاب شود

وزیر ارشاد گفت: امیدواریم که ان‌شاءالله رییس جمهوری که بیشترین قرابت را برای ادامه راه نورانی که شهید رییسی آغاز کردند که رهبری فرمودند ایشان رییس جمهوری باکفایت، جامع الاطراف و در حال کار و جهاد شبانه روزی بود که مردم ایران فصل جدیدی از کامرانی ها و کامروایی ها را داشتند تجربه می کردند، ان شاءالله دچار انقطاع نشود.



به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم که ان‌شاءالله رییس جمهوری که بیشترین قرابت را برای ادامه راه نورانی که شهید رییسی آغاز کردند که رهبری فرمودند ایشان رییس جمهوری باکفایت، جامع الاطراف و در حال کار و جهاد شبانه روزی بود که مردم ایران فصل جدیدی از کامرانی ها و کامروایی ها را داشتند تجربه می کردند، ان شاءالله دچار انقطاع نشود.

وی تشریح اقدامات دولت در حوزه فرهنگ و هنر طی ۳ سالی که از عمر دولت شهید رییسی سپری شده عنوان کرد: مهمترین اقدام دولت مردمی در حوزه هنر، تاسیس شهر جهانی صنایع خلاق هنری خواهد بود، شهر جهانی صنایع خلاق هنری تحول بزرگی در عرصه فناوری‌های فرهنگی و اقتصاد هنر است. 

وی درخصوص آمارها نمایشگاه کتاب امسال ابراز داشت: در مورد نمایشگاه امسال فرصت نشد و روزی که قرار بود اخبار نمایشگاه را اعلام کنم خبر مفقود شدن هلیکوپتر رئیس جمهور و هیئت همراه منتشر شد. رقم فروش کتاب در نمایشگاه امسال به ۶۰۰ میلیارد افزایش پیدا کرد که نسبت به رقم ۴۰۰ میلیاردی سال گذشته، افزایش ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد‌.

وی افزود:  ۴۰ کتابخانه ملی تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد. اکنون سرانه مطالعه هر ایرانی فارغ از کتاب‌های درسی ۳۵ دقیقه است و باید تلاش کنیم این آمار رشد داده و ترویج شود.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 108377 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]