دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
108207
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه در درگذشت امام جمعه سابق همدان

سرلشکر سلامی با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان‌ و امام جمعه همدان را تسلیت گفت.



به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتحال آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان‌ و امام جمعه همدان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ارتحال عالم پارسا و مجاهد نستوه، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان‌ و امام جمعه همدان و نماینده سابق مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تألم شد.

خدمات ارزشمند این روحانی انقلابی و ولایی   که در زمره یاران امام و مبارزان پرتلاش نهضت اسلامی در صحنه روشنگری مردم‌ نسبت به جنایات و خیانت های رژیم ستم‌شاهی زبانزد و در دوران پس از پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف، از جمله ترویج معارف دینی و اخلاقی و خدمت به مردم به ویژه مردمان استان شهید پرور همدان، به مانند خورشیدی پرفروغ می درخشید،هرگز فراموش نخواهد شد.

اینجانب فقدان این فقیه وارسته را به پیشگاه  حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی ، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و جامعه معزز روحانیت ، مردم شریف دارالمؤمنین استان همدان و بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت  عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این عالم جلیل‌القدر علو درجات و رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان و ارادتمندان وی صبر و اجر بی پایان مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 108207 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]