دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
108008
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۴:۵۰

متخصصان پدافند هوایی نقش بسزایی در ارتقای توان دفاع هوایی کشور ایفا می کنند

فرمانده نیروی پدافندهوایی، گفت: متخصصان جوان و توانمند این نیرو با همکاری دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان توانسته است نقش بسزایی در تقویت و ارتقای توان دفاع هوایی کشور ایفا کند.



به گزارش ایلنا، از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش در ادامه بازدید از یگان‌های پدافندی شمالغرب کشور با حضور در سایت رادار شهید برادری، توان عملیاتی این سایت و میزان آمادگی نیروهای مستقر در آن را مورد ارزیابی قرار داد.
امیر سرتیپ صباحی فرد گفت: کارکنان پدافند هوایی به عنوان جهادگران عرصه دفاع و امنیت هوایی با جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری توانستند به افتخاراتی دست پیدا کنند که در نوع خود بی نظیر است که نمونه این عمل را در “عملیات وعده صادق” به خوبی مشاهده کردیم.
وی با بیان اینکه پدافندهوایی یک نیروی بالنده و پویاست، خاطرنشان کرد: متخصصان جوان و توانمند این نیرو با همکاری دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان توانسته است نقش بسزایی در تقویت و ارتقای توان دفاع هوایی کشور ایفا کند.
فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش با اشاره به اینکه بخش اعظمی از نیروهای مسلح را کارکنان وظیفه تشکیل می دهند، تصریح کرد: نهضت مهارت آموزی کارکنان وظیفه تحولی بنیادین در یگان‌های نیروهای مسلح در بحث مربوط به آموزش سربازان ایجاد کرده و لازم است این امر با جدیت بیشتر درنیروی پدافند هوایی دنبال شود تا سربازان عزیز هنگام ترخیص از خدمت مقدس سربازی با یک مهارت دوران سربازی را به پایان برسانند.
وی همچنین ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و وظیفه، با بیان اینکه حضور شما برای حفظ و حراست از امنیت این یگان و کشور موجب آرامش هموطنان ایران اسلامی شده است، اظهار کرد: این احساس مسئولیت، اجری عظیم نزد خداوند متعال دارد و با هیچ پاداشی قابل جبران نیست.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 108008 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]