چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
107879
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸

نامزدها نه تنها خودشان باید از بداخلاقی دوری کنند بلکه به ستادهای‌شان از بداخلاقی دوری کنند

یک نماینده مجلس گفت:نامزدها نه تنها خودشان باید از بداخلاقی دوری کنند بلکه به ستادها و رسانه هایشان دستور دهند که از تهمت، توهین و تخریب و دروغ نسبت به دیگر کاندیدها اجتناب کنند.



 علی خزائی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در صحن علنی امروز ( سه شنبه، ۲۲ خردادماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: مردم حوزه انتخابیه از ۱۵ خردادماه سال ۱۳۴۲ تاکنون در شصت و دومین سال حضور موثر، تمدن ساز، شهادت طلبانه و ایثارگرانه خود با ولایتمداری و ولایت پذیری در رکاب امامین انقلاب، ملت ایران و انقلاب اسلامی حضوری درخشان در سطوح استانی، ملی و حتی جهانی نقشی بی بدیل داشته و دارند.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت افتتاحیه مجلس جدید یادآور شد که ضمن پیگیری مسائل حوزه انتخابیبه برای حل و فصل مسائل کشوری، تحقق اسناد بالادستی، رفع مشکلات معیشتی به ویژه قشر مستضعف جامعه و مسائل و موضوعات فرهنگی در رکاب انقلاب و امام انقلاب تلاش خواهد کرد.  

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس دوازدهم ادامه داد: به نمایندگی از مردم انقلابی دیار ۱۵ خرداد از مدیران می خواهم که پروژه ها و طرح های مصوب سفرهای استانی در سطوح ملی و استانی از جمله احداث متروی ورامین به تهران، نوسازی ناوگان عمومی، حوزه های بهداشت، درمان و سلامت، ورزش، کشاورزی، دامداری و صنایع دستی و در حوزه راه، اتصال حوزه انتخابیه به بزرگ راه های غدیر و حرم تا حرم، احیای حقابه کشاورزی و آشامیدنی دشت بزرگ ورامین  را تا به نتیجه رسیدن کامل دنبال و پیگیری کنند.

خزائی یادآور شد: تداوم راه شهید رئیسی به این است که دولتمردان به صورت جهادی و شبانه روزی و با تمام وجود برای تحقق وعده های آن شهید عزیز اقدام کنند؛ هر روز که می گذرد بر حقانیت بیان نورانی حضرت امام ( ره ) مبنی بر لزوم نابودی رژیم صهیونیستی بیش از پیش پی می بریم؛ رژیم صهیونیستی کودک کشی،نسل کشی و آدم کشی را دنبال می کند و برای خود افتخار می داند و حامیان آن که از حمایت های بی دریغ نسبت به این رژیم هیچ ابایی ندارند تابلوی جدید را در معرض انسانیت قرار داده که اسم آن توحش پست مدرن است و این موضوع روی تاریخ را سیاه کرده است.

 وی با تاکید بر اینکه قوای سه گانه باید با تمام وجود برای تحقق شعار سال وارد میدان شوند خطاب به نمایندگان مجلس، ملت ایران و مدیران، گفت: شعار سال تزئینی نیست بله راهبردی است و مصداق این جمله از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن است و باید آن را به صورت کامل محقق کرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس دوازدهم ادامه داد: ملت بزرگ ایران در برهه تاریخی انتخابات قرار دارند لازم است مدیران با خدمت رسانی به موقع به ویژه حل مشکلات معیشتی انگیزه، شور و نشاط به مردم تزریق کنند تا میزان مشارکت افزایش یابد و جریان ها، گروه ها و فرقه های سیاسی باید طبق امر حکیمانه رهبر معظم انقلاب امیدآفرینی و به نسل آینده و جوان امید را تزریق کنند.

خزائی با یادآوری اینکه نامزدهای ریاست جمهوری طبق دستور رهبری باید التزام عملی به ولایت فقیه را نشان دهند، گفت: نامزدها نه تنها خودشان باید از بداخلاقی دوری کنند بلکه به ستادها و رسانه هایشان دستور دهند که از تهمت، توهین و تخریب و دروغ نسبت به دیگر کاندیدها اجتناب کنند؛ اینجانب به عنوان جوانی ایرانی از همه مدیران کشور می خواهم طبق دستور رهبر انقلاب برای جوانان کشورم با تمام وجود وارد میدان شده و اشتغال، ازدواج، مسکن، ورزش و تمامی مشکلات جوانان را سامان دهند.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 107879 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]