دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
107901
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰

راه حل‌های کوتاه مدت چاره نیست

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: راه حل‌های کوتاه مدت چاره نیست و باید یک انقلاب در اقتصاد کرد و فوریت را اقتصاد و اولویت را خانواده می‌دانم.



به گزارش خبرنگار ایلنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در باره برنامه‌های انتخاباتی خود با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: مشق سیاست یعنی همین که به سوالات جدی مردم بپردازیم، من ۵ دوره نماینده مردم مشهد بودیم. من یک پدر، یک پزشک و متخصص و جراح هستم. من یک قاضی زاده هستم و قانون گذارم و به جرات باتوجه به سوابق اقتصادی دارم می‌توام با جرأت بگویم مسائل مزمن به یک انقلاب در کشور نمی‌توانیم حل کنیم. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: راه حل‌های کوتاه مدت چاره نیست و باید یک انقلاب در اقتصاد کرد و فوریت را اقتصاد و الویت را خانواده می‌دانم.

وی افزود: ابتدا یک کارشناس بودم، بعد مدیرکل بودم، بعد نمایندگی مجلس عهده دار شدم، بعد به هیات رئیسه مجلس شدم و سپس به معاونت ریاست جمهوری رسیدم. تمام ردها را طی کردم. 

قاصی زاده هاشمی گفت: یکی از مسائل اولویت دار کشور خروج از بنگاه داری به تعبیر مقام معظم رهبری است، در ۲۰ سال گذشته این مورد تاکید بود و ما هم در بنیاد شهید این کار را انجام دادیم و بنگاه‌ها را به خانواده‌ها سپردیم. زمانی که من آمدم بانک دی در شرف انحلال بود، دو سال بود که مجمع‌اش برگزار نمی‌شد و ما آن را احیا کردیم و امرزو بانک دی وبیمه دی از سوده ترین بانک‌ها هستند. 

خبر در حال تکمیل می باشد…

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 107901 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]