چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
107815
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

طهماسبی: مردم با مشارکت حداکثری نظام و انقلاب پیروز و سربلند خواهند کرد

نماینده نی‌ریز در مجلس گفت: یقین دارم مردم بصیر و انقلابی با مشارکت حداکثری در انتخاب اصلح و در راستای منافع مردم، نظام و انقلاب در این امتحان نیز پبروز و سربلند خواهند بود.



به گزارش ایسنا، فرهاد طهماسبی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود گفت: شهادت رئیس جمهور مکتبی و انقلابی ما به همراه جمعی از همراهان و خدمتگزاران مردم آنقدر اندوه بار و سنگین بود که برای سال‌ها در دل مردم ایران این داغ خواهد ماند اما آنچه التیام بخش این غم بزرگ بود حضور میلیونی و معنا دار مردم در ارج نهادن و تقدیر از خدمتگزاران واقعی خود در تشییع پیکر پاک و مطهر شهدا بود.بی شک این خون‌ها که ریخته شد انقلاب ما را بیمه می‌کند و حضور میلیونی مردم همه دشمنان و اربابانشان را ناامیدتر از همیشه برای رخنه در صفوف به هم پیوسته مردم و مسئولان کرد.

وی ادامه داد: امروز کشور در آستانه یک امتحان الهی بزرگتر است، این امتحان الهی دو بعد دارد یکی حضور گسترده و مشارکت حداکثری که به قول مقام معظم رهبری تکمیل کننده حضور با عظمت در مراسم تشییع شهدای خدمت است و بعد دیگر انتخاب اصلح در جهت اتمام کارهای نیمه تمام دولت مردمی و مکتبی آیت الله رئیسی است. یقین دارم مردم بصیر و انقلابی در این امتحان نیز با مشارکت حداکثری در انتخاب اصلح و در راستای منافع مردم ،نظام و انقلاب پبروز و سربلند خواهند بود.

این نماینده مجلس بیان کرد: وظیفه ما در مجلس دوازدهم بسیار سنگین‌تر از قبل است. امید مردم به قوانین و تصمیماتی است که در این مجلس برای حل مشکلات گوناگون خصوصا اقتصاد و معیشت آنان خواهیم گرفت. باید همه توان تخصصی کشور را پای کار بیاوریم تا نگذاریم بار مشکلات بر دوش مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر سنگینی کند و اعتماد مردم به مسئولان خدشه‌دار شود که همه این مسائل در گرو وضع قوانین شفاف و پویا است.

وی افزود: معتقدم مسیر اصلاح امور کشور از سیاست و اقتصاد گرفته تا خودرو، معیشت و حتی کمک به جوانی جمعیت و فرزندآوری از وضع قوانین درست در مجلس می‌گذرد البته به شرطی که نگاه همه ما فراجناحی و هدف صرفا مردم باشند. یادمان نرود در نامه‌ای امام راحل به حاج سید احمد آقا فرمودند در خدمت به بندگان خدا آنچه برای آنان پر منفعت‌تر است انتخاب کن نه آنچه برای خود یا دوستان خود که این علامت صدق به پیشگاه مقدس او جل علا است.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 107815 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]