یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
107841
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳

تعیین ۲۲۵ شعبه أخذ رای در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان بهارستان استان تهران از تعیین ۲۲۵ شعبه أخذ رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.



عبدالله نوحی در خصوص این خبر اظهار کرد: با توجه به تراکم و ترکیب جمعیتی شهرستان، ۲۲۳ شعبه ثابت و دو شعبه سیار جهت أخذ رأی در نظر گرفته شده است. از تمام اماکن و ظرفیت‌ها برای استقرار شعب استفاده شده تا با پوشش همه نقاط شهرستان دسترسی شهروندان به شعب تسهیل شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مستمر و منظم جلسات ستاد انتخابات شهرستان افزود: تمهیدات و پشتیبانی‌های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه اندیشیده شده و جلسات متعددی با معتمدین، اقشار مختلف، گروه‌های مرجع در حال برگزاری است تا با تبیین دستاوردها، اقدامات و اهمیت حضور مردم در انتخابات، شاهد حماسه‌ای دیگر از مشارکت حداکثری مردم، در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم.

فرماندار شهرستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: تشییع میلیونی شهدای خدمت، خط بطلانی بر تمامی تصورات غلط دشمن کشید و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 107841 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 25 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]