چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ /
106871
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۹

نتیجه قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی ۶ نامزد انتخابات + فیلم

نتیجه کشی برنامه های تبلیغاتی ۶ نامزد انتخابات اعلام شد.



به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی ۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امشب (بیستم خردادماه) برگزار شد. 

حمید جبلی رییس سازمان صدا و سیما در ابتدای این برنامه گفت: آنچه که در حماسه پرشکوه بدرقه شهدای خدمت و صحنه‌های قدرشناسی مردم از خدمتگزاران انقلابی خودشان، مشاهده کردیم نشان دهنده عظمت و شکوه سرمایه پرافتخار اجتماعی و مردم عزیز ما که در صحنه‌های مختلف به رخ جهانیان کشیده می‌شود، بودیم. 

وی ادامه داد: حماسه پرشکوه حضور مردم در بدرقه شهیدان به حماسه حضور در انتخابات منتهی خواهد شد. 

رییس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: در سازمان صدا و سیما آنچه که در پوشش بدرقه شهدا دیده شد و آنچه که در پوشش اتفاقات اخیر مانند عملیات وعده صادق، و در آینده با پوشش انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری دیده خواهد شد، براساس راهبرد رسانه ملی است که مبتنی بر دو اصل هویت محوری و عدالت گستری است. از مصادیق هویت ملت ما جمهور مردم سالار دینی است و حضور این ملت در عرصه‌های تعیین سرنوشت و این هویت در کنار ویژگی مردم سالاری دینی در انتخابات آتی به خوبی نمایان خواهد شد. در عرصه عدالت و عدالت گستری رسانه ملی خود را موظف می‌داند که امکانات و ظرفیت وجایگاه خود را در اختیار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قرار دهد تا برنامه‌های خود را به اطلاع مردم برسانند و هم به آحاد ملت بهره مندی از نظرهای نامزدهای محترم را برساند. 

وی ادامه داد: طراحی برنامه‌ها و سوالات براساس سیاست‌های کلی نظام، منویات مقام معظم رهبری، برنامه هفتم و موضوعات کشور صورت گرفته است. هرگونه تخطی از اخلاق انتخاباتی می‌تواند شیرینی این حضور پرشکوه مردمی در عرصه سیاست را به تلخی در کام‌ها مبدل کند لذا این انتظار به حق مردم و مقام معظم رهبری از فضاهای سالم انتخاباتی دارند که آلوده به بداخلاقی انتخاباتی نشود. برنامه‌های در نظر گرفته شده برای نامزدها عبارت از ۵ مناظره، سه میزگرد تخصصی، ۴ مستند تلوزیونی و رادیویی، برنامه‌های رو به دوربین برای سخن گفتن با مردم، گفتگو با مردم استانها، برنامه صف اول و برنامه گفتگوی ویژه و برنامه بدون تعارف که در رادیو و تلوزیون پخش خواهد شد. هر کدام از نامزدها در تلوبیون یک کانال تلوزیونی ۲۴ساعته واگذار شده که تبلیغات خود را بارگذاری خواهند کرد. 

محمد تقی شاهچراغی معاون وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برابر اصل ۱۳۱ قانون اساسی در حوادثی که منجر به کوتاه شدن زمان یک دولت می‌شود مسئولیت اجرای انتخابات با وزارت کشور و مسئولیت نظارت با شورای نگهبان است. 

وی ادامه داد: انشالله همراه با هم و در کنار هم مسیر را به گونه‌ای رقم بزنیم که یک انتخابات پرشور و با مشارکت بالا داشته باشیم. 

در ادامه این برنامه قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی ۶ نامزد انتخابات انجام شد و براین اساس اسامی و شماره نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد. 

۱_ مصطفی پورمحمدی

۲- مسعود پزشکیان

۳- محمدباقر قالیباف

۴- امیرحسین قاضی زاده هاشمی

۵- سعید جلیلی

۶- علیرضا زاکانی

نتیجه قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی ۶ نامزد انتخابات + فیلم

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 106871 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]