دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
107465
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲

بخش اعظم موفقیت‌های شهید صیاد شیرازی مدیون همراهی همسر اوست

فرمانده کل ارتش گفت: قطعاً بخش اعظم این نام بزرگ و موفقیت‌ها شهید صیاد شیرازی مدیون همراه همسر اوست.



به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحومه «عفت شجاع» همسر امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» که صبح امروز (دوشنبه) از مقابل منزل شهید برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همسران شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان اجرشان کمتر از مردان‌شان نیست.

سرلشکر موسوی ادامه داد: شاید همسران شهدا همچون خانم عفت شجاع که سال‌ها از شهید صیاد شیرازی پشتیبانی و حمایت کردند در درگاه خداوند منزلی هم‌شأن شهدا داشته باشند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به محبوبیت شهید صیاد شیرازی در بین ملت ایران گفت: قطعاً بخش اعظمی از بزرگیِ نام و موفقیت‌های شهید صیاد مدیون همراهی همسر ایشان است. امیدواریم خداوند به همه همسران شهدا سلامتی و صبر بدهد و همه ما عاقبت‌بخیر شویم و همچون شهدا خداوند متعال را ملاقات کنیم.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 107465 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]