سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
108113
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲

پزشکیان: منتظر تشکیل ستاد نباشید، مردم را به پای صندوق‌ها بیاورید

نمایندگانی از دوره‌های یکم تا دوازدهم مجلس شامگاه یک‌شنبه با مسعود پزشکیان دیدار و گفتگو کردند. در این نشست که نمایندگانی از طیف‌ها و گرایش‌های گوناگون حضور داشتند، کاندیدای انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری خود را برخاسته از مردم خواند و گفت: من هر کجا که باشم، مردمی‌بودن را فراموش نخواهم کرد.



مسعود پزشکیان بعد از تایید صلاحیت شدن از سوی شورای نگهبان میزبان نمایندگانی ادوار مختلف بود.
به گزارش جماران، نمایندگانی از دوره‌های یکم تا دوازدهم مجلس شامگاه یک‌شنبه با مسعود پزشکیان دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که نمایندگانی از طیف‌ها و گرایش‌های گوناگون حضور داشتند، کاندیدای انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری خود را برخاسته از مردم خواند و گفت: حضرت امیر فرمودند این پست‌ها و مناصب هیچ ارزشی ندارد جز آن‌که قدمی برای مردم برداشته شود.
وی گفت: من هر کجا که باشم، مردمی‌بودن را فراموش نخواهم کرد.
پزشکیان در ادامه به فرصت کوتاه باقی مانده تا انتخابات اشاره کرد و افزود: هر کدام از شما نمایندگان عزیزی که به من اعتماد دارید، منتظر تشکیل ستاد و ساختار رسمی نباشید و کار‌های لازم برای دعوت مردم به پای صندوق‌های رای را انجام دهید.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 108113 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]