چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
106495
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۳۱

پیام تسلیت مخبر در پی درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی

سرپرست ریاست جمهوری در پیامی درگذشت حاجیه خانم عفت شجاع، همسر شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی را به خانواده و همه بستگان آن مرحومه تسلیت گفت.



به گزارش ایلنا، محمد مخبر در پیامی با تسلیت درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: این بانوی مومنه و انقلابی که توفیق همراهی با آن شهید بزرگوار را داشت، در دوران حیات شهید به‌ویژه در مقاطع حساس نظام اسلامی، نقشی مؤثر در مجاهدت‌‌ها و حماسه‌آفرینی‌‌های شهید صیاد شیرازی ایفا نمود و پس از شهادت ایشان هم با حضور فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی عمر شریف خود را با اخلاص و صبوری صرف دفاع از آرمان‌‌های شهیدان کرد.

متن پیام سرپرست ریاست جمهوری به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه‌ خانم عفت شجاع، همسر شهید والامقام امیر سپهبد صیاد شیرازی موجب تأثر خاطر شد.

این بانوی مومنه و انقلابی که توفیق همراهی با آن شهید بزرگوار را داشت، در دوران حیات شهید به‌ویژه در مقاطع حساس نظام اسلامی، نقشی مؤثر در مجاهدت‌‌ها و حماسه‌آفرینی‌‌های شهید صیاد شیرازی ایفا نمود و پس از شهادت ایشان هم با حضور فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی عمر شریف خود را با اخلاص و صبوری صرف دفاع از آرمان‌‌های شهیدان کرد.

اینجانب این ضایعه را به خانواده محترم و همه بستگان آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای رحمان برای ایشان علو درجات و همجواری با حضرت زهرا (س) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت ‌دارم.

        محمد مخبر

سرپرست ریاست جمهوری

 

 

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 106495 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]