دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
105958
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵

وزیر خارجه مجارستان خواستار آغاز فوری مذاکرات درباره درگیری اوکراین شد

پیتر سییارتو، وزیر امور خارجه مجارستان اظهار داشت مذاکرات برای پایان دادن به درگیری در اوکراین باید به فوریت آغاز شود، اگر درگیری ادامه یابد، خطر تشدید تنش هر روز افزایش خواهد یافت.



به گزارش اسپوتنیک، سییارتو در حاشیه مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ به خبرنگاران گفت: “موضع ما این است: صلح باید هرچه زودتر حاصل شود. مذاکرات صلح باید آغاز و آتش بس باید بلافاصله برقرار شود.”اظهارات شدید اللحن ترامپ در مورد درگیری اوکراین: کار دارد به جنگ جهانی سوم می کشد۱۱:۱۲وی افزود: در صورت ادامه درگیری، خطر تشدید تنش هر روز بیشتر خواهد شد. سییارتو تاکید کرد که درگیری بدون استفاده از ابزارهای دیپلماتیک در میدان نبرد به پایان نخواهد رسید.مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) از ۵ تا ۸ ژوئن برگزار می شود.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 105958 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 18 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]