چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
105839
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

اظهار شدید اللحن ترامپ در مورد درگیری اوکراین: کار دارد به جنگ جهانی سوم می کشد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: اظهارات کی یف در مورد حملات به خاک روسیه می تواند منجر به جنگ جهانی سوم شود.



به گزارش اسپوتنیک، این سیاستمدار گفت “به آنچه در چند روز گذشته رخ داده است نگاه کنید. پوتین در مورد استفاده از سلاح های هسته ای صحبت می کند […] زیرا اوکراین اکنون در مورد وارد کردن ضربات به خاک روسیه صحبت می کند، و بایدن نمی داند چگونه به آن پاسخ دهد، اما در نهایت همه این چیزها به وقوع جنگ جهانی سوم منجر خواهد شد”.ترامپ همچنین افزود که برخلاف جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا، مناقشه اوکراین را به سرعت حل خواهد کرد.در آمریکا به تهدیدات ترامپ در خصوص بمباران روسیه پاسخ دادند۳۰ مه, ۱۲:۱۷سیاستمداران غربی اعلام کرده اند که باید به نیروهای مسلح اوکراین اجازه داده شود تا با سلاح های غربی به خاک روسیه حمله کنند. علاوه بر این، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، از امکان استقرار نیروهای مسلح این کشوردر اوکراین را در صورت پیشروی شدید نیروهای مسلح روسیه صحبت کرده است.دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه خاطرنشان کرد که چنین اظهاراتی از سوی نمایندگان کشورهای ناتو پاسخ مسئولانه، سریع و موثر مسکو را طلب می کند. به گفته وی، رزمایش های هسته ای اعلام شده از سوی روسیه در ماه مه با آخرین اظهارات تهدیدآمیز، تحریک آمیز و تشدید کننده تنش ها در اروپا از سوی تعدادی از مقامات ائتلاف آتلانتیک شمالی ارتباط مستقیم دارد.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 105839 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
اسپوتنیک 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]