چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
105902
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰

ریشه برخی حملات داخلی به قالیباف کجاست؟

سرویس سیاست مشرق – هفته گذشته در آخرین روز فرایند ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری، محمدباقر قالیباف، در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و نام‌نویسی کرد. ساعاتی بعد حمله به این نامزد انتخاباتی آغاز شد. ابتدا سخنگوی فارسی زبان نتانیاهو بود که علیه ورود قالیباف به عرصه انتخابات موضع گرفت. به مرور این حملات افزایش پیدا […]



سرویس سیاست مشرق – هفته گذشته در آخرین روز فرایند ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری، محمدباقر قالیباف، در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و نام‌نویسی کرد. ساعاتی بعد حمله به این نامزد انتخاباتی آغاز شد.
ابتدا سخنگوی فارسی زبان نتانیاهو بود که علیه ورود قالیباف به عرصه انتخابات موضع گرفت.

به مرور این حملات افزایش پیدا کرد و در تازه‌ترین مورد، اکانت سایبری ارتش صهیونیستی، به باقر قالیباف حمله کرده و اتهاماتی را مطرح کرده است. حمله اخیر این اکانت صهیونیستی، شباهت بسیار زیادی به اکانت‌های سایبری و چهره‌های مجازی داخلی داشت که در ایام منتهی به انتخابات، علیه باقر قالیباف فعال می‌شوند.
معمولا این فعالیت‌ها، پروژه‌محور و بر مبنای تخریب چهره‌های سیاسی کشور است که برای رقبای انتخاباتی، مزیت‌بخش است.

این حملات صهیونیست‌ها، کاربران توئیتری ایرانی را به شک انداخته و حتی افرادی که بنایی بر فعالیت تبلیغاتی انتخاباتی نداشتند، علیه این هجمه‌ها در شبکه‌های اجتماعی موضع گرفتند. این کاربران معتقدند ریشه حملات داخلی به محمد باقر قالیباف نیز از عوامل خارجی نشات می‌گیرد و کارپرداز اصلی آن رژیم کودک‌کش اسرائیل است؛ این هماهنگی در روزهای اخیر و بیرون زدن منشأ اصلی حملات نیز جالب توجه است!

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 105902 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]