چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
105775
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۳۶

پنجشنبه، دومین نشست استانداران استان‌های مرزی ایران و اقلیم کردستان عراق

دومین نشست مشترک استانداران استان‌های مرزی ایران و اقلیم کردستان عراق در روز پنجشنبه هفدهم خرداد ماه در اربیل برگزار می‌شود.



به گزارش ایسنا، در این نشست علاوه بر استانداران استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان، رئیس ستاد عراقِ وزارت خارجه ایران و همچنین سرکنسول‌های ایران در اربیل و سلیمانیه نیز حضور خواهند داشت. 

هدف از این نشست گسترش روابط تجاری بین این مناطق ایران و عراق، گسترش بازارچه‌های مرزی، تعمیق روابط در ابعاد سیاسی و فرهنگی، افزایش صادرات خدمات فنی و مهندس و و تعمیق واردات و صادرات و  گسترش همکاری‌های ترانزیتی عنوان شده است.

این نشست در راستای تقویت روابط همسایگی بین ایران و عراق و پیگیری سیاست همسایگی از سوی دولت برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، نخستین نشست استانداران استان‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق در خرداد ماه سال گذشته  با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 105775 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]