دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
105615
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵

آغاز کار مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ + عکس و فیلم

مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF-2024) از ۵ تا ۸ ژوئن یعنی از امروز برگزار می‌شود و موضوع اصلی این مجمع در امسال “اساس دنیای چند قطبی – تشکیل مراکز جدید رشد” خواهد بود.



به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سحنگوی رئیس جمهور روسیه گفت، انتظار می رود ولادیمیر پوتین در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ با رهبران کشورهای دیگر دیدار کند.برنامه تجاری اصلی این انجمن به چهار بلوک موضوعی تقسیم می شود که با مأموریت اصلی این مجمع برای حفظ توازن جهانی قدرت و ایجاد یک سیستم بین المللی چند قطبی مطابقت دارد و شرایطی را برای توسعه بر اساس دستور کار متحد کننده و سازنده بر اساس منافع ملی روسیه تأمین می کند.علاوه بر این، شرکت کنندگان در مجمع در مورد اقتصاد روسیه و عوامل کلیدی رشد آن بحث خواهند کرد. نشست “بهبود نظام مالیاتی: انصاف، تعادل، ثبات” یکی از رویدادهای اصلی خواهد بود که در ۶ ژوئن برگزار می شود. آنتون سیلوانوف وزیر دارایی، ماکسیم رشتنیکوف، وزیر توسعه اقتصادی، دانیل اگوروف، رئیس اداره مالیات فدرال، آندری ماکاروف، رئیس کمیته بودجه و مالیات دومای روسیه، نمایندگان انجمن های تجاری و کارشناسان در آن شرکت خواهند کرد.گفتگوهای تجاری با شرکای خارجی از کشورهای عربی و همچنین کشورهای CIS، آمریکای لاتین، هند و چین نیز در چارچوب این مجمع برنامه ریزی شده است. از جمله شرکت روس اتم قصد دارد توافقنامه های جدیدی را انضا کرده و مذاکراتی با شرکای خارجی خود انجام دهد . سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه نیز در این مجمع شرکت خواهد کرد و مجموعه ای از تماس ها با شرکای خارجی برنامه ریزی شده است.در میان مهمانان بین‌المللی امسال، هیئت‌هایی از ترکیه، ویتنام، فلیکس مولوآ، نخست‌وزیر جمهوری آفریقای مرکزی و هیئتی از ایران که احتمالاً مهرداد بذرپاش، وزیر حمل‌ونقل و شهرسازی این کشور در آن حضور خواهد داشت، از این مجمع بازدید خواهند کرد. همچنین قرار است لوئیس آلبرتو آرسه کاتاکورا، رئیس جمهور بولیوی، پیتر سیجارتو، وزیر امور خارجه مجارستان، وزیر کار در دولت طالبان (جنبش طالبان به دلیل فعالیت های تروریستی تحت تحریم های سازمان ملل است) و رئیس اتاق بازرگانی در این رویداد شرکت کنند. و صنعت. لیست کامل مهمانان خارجی هنوز اعلام نشده است. در مجموع، نمایندگانی از بیش از ۱۳۰ کشور در این مجمع شرکت خواهند کرد.در طول این مجمع یک برنامه فرهنگی نیز برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 105615 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 28 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 56 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]