چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
105695
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱

آزادی۷۰ زندانی جرایم غیرعمد استان آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی

رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان آذربایجان شرقی از آزادی ۷۰ زندانی جرایم غیرعمد و محکوم مالی این استان به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت و سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد.



به گزارش ایلنا، موسی خلیل‌الهی اظهار کرد: به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و با کمک خیرین و ستاد دیه استان آذربایجان شرقی ۷۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان از زندان آزاد شدند.

وی افزود: از این تعداد مددجو، ۳۵ نفر از زندان تبریز و ۳۵ نفر از زندان‌های شهرستان‌های استان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی ادامه داد: کل مبلغ بدهی این مددجویان ۳۳ میلیارد تومان بود که برای آزادی این تعداد، خیرین و ستاد دیه استان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت کمک ویژه (بلاعوض) پرداخت کردند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۱۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان از زندان آزاد شدند که کل مبلغ بدهی آنان در مجموع ۱۳۹ میلیارد تومان بود و برای آزادی این افراد مبلغ ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به صورت کمک ویژه (بلاعوض) پرداخت شده است.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 105695 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 48 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]