دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
105296
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

قاضی‌زاده: رئیس جمهور آینده کارهای ناتمام دولت سیزدهم را به پایان رساند

نماینده فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت که رئیس جمهور آینده مسیر کارهای ناتمام دولت سیزدهم را ادامه داده و به اتمام برساند.



احسان قاضی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ویژگی‌ها و عملکرد شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: دوران فعالیت رئیس جمهور شهید به یک دوره کامل نرسید و ۲ سال و ۹ ماه شد.

وی با بیان این‌که شهید آیت‌الله رئیسی منشا خیر و برکارت بود، گفت: مردم‌داری، خلوص در عمل، بی‌اعتنایی به امواج تخریبی و فسازسازی‌های سوء از جمله ویژگی‌های رئیس جمهور شهید است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس جمهور تمامی تلاشش را برای حفظ استقلال به کار برد. ایشان علی‌رغم تمامی فراز و فرودها خستگی‌ناپذیر بود و با انرژی بالا فعالیت می‌کرد که این موارد وجه تمایز آیت‌الله رئیسی بود.

قاضی‌زاده با اشاره به اولویت‌های رئیس جمهور آینده تصریح کرد: رئیس جمهور دولت چهاردهم باید مسیر کارهای ناتمام دولت سیزدهم را ادامه دهد. در حال حاضر پروژه‌هایی وجود دارد که دولت نتوانسته به بهره‌برداری برساند علاوه بر آن پروژه‌های ناتمامی از دوره‌های قبل باقی‌مانده که قرار بود در سال پایانی دولت سیزدهم تمام شود اما هیچ‌ کدام از آنها به سرانجام نرسیده است.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 105296 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]