چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ /
105421
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳

باقری: ایران به حمایت از مردم و مقاومت فلسطین ادامه می‌دهد

سرپرست وزارت خارجه ایران با رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.



به گزارش ایسنا، «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که پس از سفر روز دوشنبه به بیروت، امروز (سه‌شنبه) به دمشق سفر کرده است، با رهبران گروه‌های مقاومت فلسطینی در سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق صورت گرفت و «حسین اکبری» سفیر ایران نیز حضور داشت.

خبرگزاری اسپوتنیک خبر داده در این دیدار، گروه‌های فلسطینی بر «پایداری موضع ایران در حمایت از حقوق مردم فلسطین با وجود همه شرایطی که منطقه می‌گذرد، تاکید کردند».

باقری نیز گفت ایران به حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن‌ها در برابر رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

باقری روز گذشته با مقام‌های ارشد لبنانی از جمله نخست‌وزیر، وزیر امور خارجه و رئیس پارلمان و همچنین رهبران گروه‌های فلسطینی در لبنان دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

امروز نیز رسانه‌ها خبر دادند سرپرست وزارت خارجه ایران با دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

«سید حسن نصرالله» در این دیدار شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و همراهان آن‌ها را تسلیت گفت.

طی این دیدار آخرین تحولات سیاسی و امنیتی منطقه به‌ویژه تحولات ۲ جبهه غزه و لبنان و راهکارهای مطرح‌شده مورد بررسی قرار گرفت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در جریان این دیدار از رهبری، دولت و مردم جمهوی اسلامی ایران به‌خاطر حمایت بی‌وقفه از مردم منطقه و جنبش‌های مقاومت و همچنین موضع ثابت و راسخ آن‌ها به‌رغم تمامی موانع و تهدیدها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 105421 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]