دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
105133
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

رویانیان: در کنار قدرت نظامی نیازمند قدرت ملی هستیم/برنامه های ده گانه آقای کاندیدا بعد از ریاست جمهوری

جلال زاده گفت: مردم ایران در شرایط کنونی چشم به راه دولتی هستند که بتواند بر اساس میثاقی که با ملت خواهد بست.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، محمد رویانیان، فعال سیاسی اصولگرا پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: حکومت دولت بر اقتصاد چیزی است که به پایداری اقتصاد و مشارکت مردم در اقتصاد آسیب می زند.

وی با بیان اینکه معتقدم طبقه بندی اجتماعی باید تغییر کند، اظهار کرد: معلمان، کارگران، مدافعان، پرستاران و خدمتگذاران کشور را در ۵ رتبه نخست کشور می دانم و معتقد به دولت پاسخگو هستم. بر اساس برنامه ریزی که صورت داده ام، هر ۳ ماه یکبار انتقاد و حرف مردم را خواهم شنید.

رویانیان در پایان خاطرنشان کرد: ما نیاز به قدرت ملی در کنار قدرت نظامی داریم. قدرت ملی در گروی ملت ایران، پایداری، اتحاد و انسجام ملت ایران است و برای این اتحاد باید به مردم اهمیت بدهیم.

جلال زاده: مردم ایران عزم خود را برای مشارکت کردن در مسیر توسعه و پیشرفت جزم کرده اند

از سوی دیگر، وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی در دوره یازدهم مجلس هم پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مردم ایران در شرایط کنونی چشم به راه دولتی هستند که بتواند بر اساس میثاقی که با ملت خواهد بست. پیشرفت همه جانبه و قابل لمسی بویژه در وضعیت رفاهی و معیشتی جامعه صورت دهد در عدالت گستری توزیع برابر فرصتها و مقابله با مفاسد اقتصادی و رانت خواری، هر گونه مماشات و تعارفی را کنار گذاشته برای تقویت هر دو بعد هویت و فرهنگ ملی و دینی ایران بکوشد و سیاست خارجی فعال عزتمندانه و در امتداد واقعیات داخلی را بکار گیرد. فرآیندی که نتیجه آن افزایش رضایت عمومی تقلیل آسیبهای اجتماعی، محرومیت زدایی و افزایش اقتدار و امنیت داخلی و منطقه ای رسیدن به تفاهم گفتمانی در حوزه قدامات و رفتارهای فرهنگی و گسترش مناسبات همه جانبه با تمامی کشورهای جهان به جز دولت های متخاصم خواهد بود.

وی گفت: رسیدن به چنین شرایطی دست یافتنی است زیرا هم مردم ایران عزم خود را برای مشارکت کردن در مسیر توسعه و پیشرفت جزم کرده اند و هم خود اتکایی صورت گرفته در سالهای داشته میتواند ضامن این حرکت باشد. بر این اساس دولت مردم مدار» خود را وقف ایران خواهد کرد تا نشان دهد که از دل و جان پای کار ایران است و رای مردم ایران مانتی گرانبها میداند که پاسخ آن باز شدن گره از مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ور و ارتقای شاخصهای گوناگون توسعه رفاه و پیشرفت ایران اسلامی و ماندگاری نخبگان، دانشمندان جوان در دامن پر مهر ایران خواهد بود.

این کاندیدا گفت: قطعا حرکت در چنین مسیری نیازمند تحولی بنیادین در زمینه ها و حوزه های گوناگونی است. تحولی که برای نیل به آن باید وحدت و همدلی مردم و مسئولین و نقش آفرینی نخبگان کشور به خوبی برجسته شود. دولت مردم مدار خود را موظف میداند برای اجرای درست دقیق و صادقانه وظایف و تکالیف یاد شده خدمتگذاری خود به مردم را برا ساس این ۱۰ بند که کتابچه تفصیلی آن نیز آماده است آغاز نماید.

۱ برنامه محوری با بهره گیری از شایستگان

۲ اولویت دادن به تقویت زیر ساختهای تولیدی و اشتغال آفرین

۳ پی ریزی اقتصادی علمی و عادلانه جهت رفع فقر و محرومیت و ایجاد رفاه عمومی

.۴ توسعه آموزش و پرورش و بهداشت و تربیت بدنی رایگان

۵ حمایت همه جانبه و امنیت آفرین از بخش غیر دولتی

۶ اهتمام به عدالت گستری و توزیع برابر فرصتها مقابله بی امان و بدون تعارف با فساد رانت خواری و تجمل گرایی های حکومتی در هر سطح و جایگاه و رفع تبعیضات

.۷ تلاش برای ایجاد همگرایی و همفکری حداکثری ملی با حضور رنگین کمان اقوام ایرانی

۸ اعتلای منزلت و جایگاه دختران و بانوان پر استعداد و پر انگیزه ایران برای حضور بدون تبعیض در تمام عرصه های سیاسی فرهنگی ،علمی اقتصادی اجتماعی و مدیریتی کشور

۹ طراحی و اجرای الگویی از سیاست خارجی فعال مستقل و عزتمندانه با تمرکز بر همکاری های منطقه ای در امتداد سیاست داخلی و جدیت برای از میان برداشتن تحریم ها

۱۰ تقویت کامل بنیه دفاعی برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور

وی تاکید کرد: طبعاً در پیمودن این مسیر همه اقشار جامعه بویژه نخبگان دانشگاهیان حوزویان جوانان و بانوان میدان دار و همیار اصلی دولت خواهند بود مشروط بر اینکه دولت آینده صداقت جدیت ،تلاس قانونمداری و مردم دوستی را سرلوحه خود قرار دهد مردم به وظایف خودشان در این چند دهه عمل کرده اند همراهی و صبر و تحملشان در مقابل مشکلات و کاستی ها تحریم ها و سوء مدیریتها را نشان داده اند اکنون نوبت دولت چهاردهم است که لیاقت و توانایی و اهتمام خود را نشان بدهد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 105133 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]