دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
105013
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۳۱

کمک برخی کشورها به رژیم صهیونیستی، ننگ برای اعراب است

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: برای اعراب ننگ است که وقتی کشورهای اروپایی و آمریکایی مردم و جوان شان از کشورهای مختلف مبارزه می کنند و کمک‌ها به رژیم صهیونیستی را قطع می‌کنند، برخی از کشورهای عربی و اسلامی به این رژیم جنایت کار کمک می‌کنند.



به گزارش ایسنا، آیت الله محمدحسن اختری طی سخنانی در همایش بین‌المللی «امام خمینی(ره)، فلسطین و بیداری اسلامی» که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: امام(ره) از روزهای نخست، حرکت شیطانی و خبیث انگلیس جنایتکار و دشمن اسلام و مسلمانان و بعد از آن آمریکا و حامیانشان که این غده سرطانی را در قلب کشورهای اسلامی کاشتند و این درخت خبیثه را به بار آوردند، امام (ره) به علما، به شخصیت ها خطر اسرائیل را گوشزد کردند.

وی تصریح کرد: امام(ره) از سال ۴۱ در سخنرانی های خود همواره خطر اسرائیل و جنایات بریتانیای خبیث را گوشزد کردند، امام (ره) در نجف اشرف در روزهایی که جنگ ۱۹۶۷ اتفاق می افتاد و خطر اسرائیل و جنگ آشکار شده بود در بیانیه های خودشان، فرمودند «کرارا دولت ها و ملت ها را از وجود اسرائیل جنایت کار بر حذر داشتند»، یعنی بارها تذکر داده بودند و ملت های مسلمان را بر حذر داشته بودند.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری همچنین بیان کرد: امام (ره) جزو یکی از علما و مراجع بزرگی بود که وقتی نیروهای مقاومت و انقلاب فلسطینی شکل گرفت، امام (ره) فتوا دادند مردم می توانند کمک های خودشان را برای حمایت از مردم فلسطین ارسال کنند و به دست شان برسانند.

وی ادامه داد: امام (ره) یکی از بزرگترین جنایت هایی که گوشزد می کردند، تفرقه میان مسلمانان بود، این رژیم را برای تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان ایجاد کردند.

آیت الله اختری همچنین گفت: امام(ره) از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به برگزاری روز جهانی قدس و مساله وحدت مسلمانان بر ضرورت تداوم مبارزه و مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید داشت و از این مساله حمایت و پشتیبانی کرد.

وی تصریح کرد: امروز زلزله ای که در جهان به وجود آمده یکی از اهدافی بود که امام (ره) در این حرکت به آن توجه می کرد و امروز خلف صالحش رهبر معظم انقلاب اسلامی همین راه را دنبال کردند و این حرکت بیداری اسلامی در جهان گسترش پیدا کرده و در حال گسترش بیشتر است.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در ادامه خطاب به مهمانان شرکت کنند در این مراسم اظهار کرد: از شما می خواهم به عنوان پیامی از جمهوری اسلامی در کشورهای خود بگویید «ننگ برای دنیای عرب و اسلام است که در اروپا و آمریکا اینگونه جوانان اعتراض می کنند اما در دانشگاه های عربی و اسلامی ساکت هستند»، برای اعراب ننگ است که وقتی کشورهای اروپایی و آمریکایی مردم و جوان شان از کشورهای مختلف مبارزه می کنند و کمک ها به رژیم صهیونیستی را قطع می کنند، برخی از کشورهای عربی و اسلامی به این رژیم جنایت کار کمک می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز امت های اسلامی بیدار شده اند باید مسلمانان قیام و حرکت کنند و این رژیم جنایت کار را قلع و قمع کنند. علائم پیروزی به وجود آمده و پیروزی های مختلفی را نصیب مسلمانان و فلسطینیان کرده است.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 105013 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]