دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
104999
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰

واکنش معاون دادستان کل کشور به تبلیغات زود هنگام کاندیداها

به گزارش مشرق، مهدی امیری اصفهانی معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور در بازدید از ستاد انتخابات گفت: به اندازه کافی از نیروهای متخصص و کارشناس برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری استفاده شده است. وی توضیح داد: هنگام مراجعه داوطلبان به ستاد انتخابات کشور، با آن ها کمال حرمت و ادب برخورد […]



به گزارش مشرق، مهدی امیری اصفهانی معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور در بازدید از ستاد انتخابات گفت: به اندازه کافی از نیروهای متخصص و کارشناس برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری استفاده شده است.
وی توضیح داد: هنگام مراجعه داوطلبان به ستاد انتخابات کشور، با آن ها کمال حرمت و ادب برخورد شده و هیچ معطلی ندارند. همچنین دقت می شود که تبعیضی بین نامزدها از لحاظ مختلف رفتار با آن، روش ورود و خروج‌شان، تصویربرداری و گفت‌وگو با خبرنگاران نشود.
معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور با بیان اینکه از ابتدای شروع ثبت نام در خال رصد هستم، گفت: براشاس تصاویر زنده که از ستاد انتخابات پخش می شود، نکته خاص مبنی بر بی توجهی و یا خدای ناکرده جانبداری مشاهده نشده است؛ در صورت وجود مواردی، آن را به مسئولان مربوطبه منعکس کرده تا مشکلی ایجاد نشود.
وی درباره برخورد با تبلیغات زودهنگام برخی داوطلبان در فضای مجازی گفت: الان نمی توانم بگویم چه بررسی درباره وضعیت تبلیغات در فضای مجازی شده است و باید این موضوع را از حوزه تخصصی آن پرسیده تا بتوانم جواب دقیق بدهم.
امیری اصفهانی ادامه داد: البته علی القاعده اگر دستگاه‌های نظارتی، شورای نگهبان و دستگاه‌هایی که وظیفه خاص کنترلی در بررسی فضای مجازی دارند، نکته خلاف قانون دیده و آن را به ما منعکس کنند، بدون ملاحظه و رودربایستی بررسی می‌کنیم.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 104999 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]