دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
104541
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۴۹

مالکی: مشکلات کشور یک‌شبه قابل‌حل نیست

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل‌حل است و بخواهد از روش‌های سنتی مشکلات را حل کند، اشتباه محض است.



به گزارش ایسنا، فداحسین مالکی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش، اظهار کرد: معتقدم دولت قانون و خدمت، باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی شود تا موضوعات و مشکلات کشور را رسیدگی کند.

وی ادامه داد: اولین توجه من به استان‌های مرزی و محروم کشور بوده که با تشکیل فراکسیون استان‌های مرزی، ظرفیت کشور را بررسی کردیم و دو قانون مصوب شد تا بتوانیم با تمام توان برای رفع مشکلات و معیشت مردم پیش برویم.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست و باید به موضوعات کشورهای همسایه و منطقه توجه بیشتری داشته باشیم.

مالکی تاکید کرد: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل‌حل است و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است. اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد.

وی افزود: در حوزه اقتصاد کشور مشکل داریم و تمام توان شهید رئیسی بر این بود که گره‌ها باز شود و اقدامات خوبی هم انجام داد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 104541 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]