چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
104627
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۵۰

رایزنی انتخاباتی ۲ عضو دولت رئیسی با محسن رضایی /ورود دولتمردان به انتخابات خلاف قانون نیست؟

۲ عضو کابینه رئیسی با محسن رضایی برای وحدت میان نیروهای انقلاب دیدار کردند.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در دیدار با محسن رضایی بر آمادگی کامل خود در کمک به ایجاد هماهنگی و وحدت بین نیروهای انقلاب در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

بنا به روایت ایسنا، منظور همچنین گزارشی از وضعیت خرید گندم از گندمکاران که مجوز پرداخت آن از بودجه عمومی توسط سران سه قوه سادر شده بود ارائه کرد. بر این مبنا ظرف چند روز آینده کلیه مطالبات گندمکاران پرداخت خواهد شد. همچنین مهدی غضنفری وزیر اسبق صمت نیز در دیدار با رضایی، آمادگی خود را برای هم افزایی و همراهی با نیروهای انقلاب در انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری را اعلام کرد.

۲۷۲۷

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 104627 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران 33 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]