دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
104431
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۳


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، وحید حقانیان، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت صبور و فهیم قرار بگیرم و از بطن هفتم و آخرین لایه مغز نظام به پوسته مهم اول و ظاهری گذر کنم.

وی افزود: گذر از این برهه تاریخی نیازمند استفاده از خرد جمعی و همه توانایی‌های کشور است. کشور بزرگ و متمدن ایران در طول این سرزمین کهن با فراز و فرودهایی همراه بوده است. در ۴۵ سال پس از انقلاب مردمی با وجود مشکلات ایجاد شده برای کشور این رهبری بوده که توانسته کشور را نجات دهد. ایران امروز نیازمند بهره‌گیری از هنر مدیریت همه صاحب نظران است.

حقانیان ادامه داد: بنده از سن ۱۸ سالگی با حضور در حزب جمهوریت در خدمت شهید بهشتی و مرحوم هاشمی رفسنجانی فعالیت خود را آغاز کردم و با حضور در دفتر ریاست جمهوری و رهبری با همه مسئولان تبادل نظر داشته و با همه مشکلات آشنایی دارم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری همچنین تصریح کرد: همچنین با سفر به کلیه استان‌های کشور و مخصوصاً نقاط کمتر توسعه یافته، حضور در جنگ تحمیلی و حضور در بحران‌ها توانستم با همه اقشار و افکار جامعه ارتباط برقرار کنم. در طول خدمت مستمر ۴۵ ساله هیچ گاه عضو و پایبند به جناح‌ها نبوده و نخواهم بود.

گفتنی است هنگام سخنرانی حقانیان برق داخل سالن قطع شد که او گفت: انشالله عمدی نباشد، البته در پاسخ به او گفته شد این سومین بار است که برق داخلی سالن وزارت کشور می‌رود.

۲۷۲۱۵

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 104431 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]