چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
104246
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱

کارلسون در مورد آینده اوکراین پیش بینی شجاعانه ای کرد

تاکر کارلسون روزنامه نگار مشهور آمریکایی در گفتگو با دونالد ترامپ جونیور، پسر رئیس جمهور سابق آمریکا ابراز عقیده کرد که ممکن است اوکراین ۵۰ سال بعد به دلیل خیانت ایالات متحده از بین برود.



به گزارش اسپوتنیک، مجری سابق شبکه تلویزیونی فاکس نیوز ویدئوی این مصاحبه را در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد.کارلسون معتقد است: “آنها زمین در اوکراین را به سرمایه گذاران خارجی می فروشند، آنها کشور را با مهاجران جهان سوم پر می کنند و اوکراین در ۵۰ سال دیگر وجود نخواهد داشت.”هشدار شدید پوتین به غرب ۱۱:۲۸ترامپ جونیور نیز به نوبه خود اعتراف کرد که نمی‌داند منظور دولت کنونی آمریکا از “پیروزی در اوکراین” چیست.وی افزود: “این به چه معناست؟ آیا ما در مورد مرگ اوکراینی ها و روس ها تا زمانی صحبت می کنیم که همه آنها نابود شوند؟”پیشتر اسپوتنیک نوشته بود که به گفته ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان، اوکراین تنها به لطف پول متحدان غربی کی یف وجود دارد.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 104246 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
عصرایران 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]