چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
103911
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰

برنامه انتخاباتی «آقای رئیس جمهور» روی موج رادیو

به گزارش مشرق، تهیه کننده برنامه «آقای رئیس جمهور» گفت: این برنامه با هدف حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای از ۱۵ خرداد به مدت یک ساعت از شبکه رادیویی فرهنگ پخش می شود. تکرار برنامه، فردای آن روز از ساعت ۱۷ تا ۱۸ شنیده می‌شود. سیدهادی موسوی نژاد اظهار داشت: برنامه انتخاباتی […]



به گزارش مشرق، تهیه کننده برنامه «آقای رئیس جمهور» گفت: این برنامه با هدف حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای از ۱۵ خرداد به مدت یک ساعت از شبکه رادیویی فرهنگ پخش می شود. تکرار برنامه، فردای آن روز از ساعت ۱۷ تا ۱۸ شنیده می‌شود.
سیدهادی موسوی نژاد اظهار داشت: برنامه انتخاباتی آقای رئیس جمهور شامل سه بخش با دانشجویان، پیام ها و دیدگاه های این قشر تحصیلکرده و نخبه جوان جامعه در حوزه ریاست جمهوری آینده به خصوص در چالش های فرهنگی است. دانشجویان درباره این موضوعات صحبت و مطالبات فرهنگی خود را پیگیری می‌کنند.
وی افزود: در بخش دیگری مطالبات عمومی مردم در قالب پخش گزارش های مردمی، پیگیری می شود. مردم نظرات خود را در خصوص ریاست جمهوری بیان می کنند. علاوه بر آن در بخش دیگری با متخصصان فرهنگی و کارشناسان فرهنگی و دست اندرکاران در حوزه سیاست های فرهنگی گفت و گو می شود.
تهیه کننده برنامه های انتخاباتی ریاست جمهوری ادامه داد: در بخش ویژه ای به نام رئیسی مثل ابراهیم به خصوصیات و ویژگی های شخصیت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید می پردازیم. سعی می کنیم از این منظر به مردم بگوییم که به شخصی مثل رئیس جمهور رای بدهند که حائز ویژگی هایی همچون ولایت پذیری، خستگی ناپذیری و اخلاص باشد.
برنامه آقای رئیس جمهور با اجرای کارشناسی محسن شریف زاده و گویندگی سکینه ارجمندی از گروه کتاب و جامعه شبکه رادیویی فرهنگ پخش می‌شود.
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.
ثبت نام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز گذشته – پنجشنبه دهم خردادماه – آغاز شد و تا ۱۴خرداد از ساعت۸ الی ۱۸ در ستاد انتخابات کشور ادامه دارد.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 103911 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
دولت بهار 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]