دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳ /
104135
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹

شمار کشته شدگان حملات آمریکا و انگلیس در غرب یمن به ۱۳ نفر افزایش یافت

شبکه تلویزیونی المسیره یمن اعلام کرد که شمار کشته شدگان در نتیجه حملات هوایی آمریکا و انگلیس به ساختمان ایستگاه رادیویی در استان حدیده و بندر سلیف در غرب یمن به ۱۳ نفر و زخمی ها به ۳۰ نفر رسیده است.



به گزارش اسپوتنیک، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از حدیده اطلاع داد تعداد کشته‌شدگان حملات آمریکایی‌-انگلیسی به ساختمان ایستگاه رادیویی در جنوب شرقی شهر حدیده و بندر سلیف به ۱۳ نفر افزایش یافت و بیش از ۳۰ نفر مجروح شدند.آمریکا از حمله موشکی حوثی های یمن به یک کشتی باری در دریای سرخ خبر داد۲۹ مه, ۱۱:۵۰پیشتر یک منبع در دولت محلی استان حدیده به اسپوتنیک گفت که در نتیجه حمله به ساختمان یک ایستگاه رادیویی محلی در جنوب شرقی شهر حدیده توسط جنگنده های آمریکایی و انگلیسی، حداقل دو نفر کشته و ده نفر زخمی شدند. پیش از آن منابع آگاهی به نقل از مقامات محلی به اسپوتنیک گفته بودند که هواپیماهای نظامی آمریکا و انگلیس ۱۳ حمله به مواضع انصارالله (حوثی ها) در سه استان از جمله صنعا انجام دادند.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 104135 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
اسپوتنیک 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]