شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ /
103772
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۷

حملات هوایی اسرائیل به سوریه

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد در حمله هوایی دیروز اسرائیل به یکی از تاسیسات در بخش مرکزی سوریه و یک ساختمان مسکونی در شهر بانیاس در غرب سوریه، یک دختربچه کشته و ده نفر زخمی شدند.



به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه منتشره آمده است: چهارشنبه حدود ساعت ۱۹:۳۰، دشمن اسرائیلی از خاک لبنان به یکی از تاسیسات در منطقه مرکزی و یکی از ساختمان‌های مسکونی در شهر بانیاس حمله کرد. در نتیجه این تجاوز یک دختربچه کشته، ۱۰ غیرنظامی زخمی و خسارات مادی وارد شده است”.حمله پهپادی اسرائیل به حومه شهر حمص سوریه ۲۵ مه, ۱۴:۵۴پیشتر خبرگزاری دولتی سوریه سانا گزارش داده بود که سامانه‌های پدافند هوایی سوریه در حال دفع حمله در آسمان شهر حمص در استانی به همین نام در غرب این کشور هستند.یک منبع نظامی سوری ب گفت که این حمله هوایی به خودروهای نیروهای متحد ارتش سوریه در استان حمص انجام شد. رسانه های سوریه نیز از حمله اسرائیل به یک ساختمان مسکونی در شهر بانیاس نوشتند.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 103772 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
آفتاب 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]