چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ /
104013
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲

نخعی‌راد: پیام رهبری برای دانشجویان آمریکایی دلگرم کننده بود

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب با پیام خود به دانشجویان آمریکایی دلگرمی دادند که در مسیر حق پاگذاشته‌اند و این مسیر را ادامه دهند.



علی اصغر نخعی راد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه های ایالات متحده آمریکا، بیان کرد: این نامه مقام معظم رهبری، نامه ابتدایی نبود بلکه پیرو درخواستی بود که حدود سه سال قبل از دانشجویان داشتند. رهبر انقلاب از دانشجویان دنیا به ویژه جوانان غربی خواستند که وارد صحنه شده و اجازه ندهند که سیاستمداران آنان مسیر کشورشان را به بیراهه ببرند.

وی در ادامه اظهار کرد: فطرت جوانان، فطرت حق طلبی است. رهبری فطرت حق طلب جوانان را دعوت کرد تا وارد صحنه شوند. به دنبال جنایاتی که رژیم صهیونیستی در چند وقت اخیر انجام داد، نتیجه دعوت رهبر انقلاب مشخص شد. دیدیم که جوانان آمریکایی و اروپایی در راس آنان دانشجویان چه خوب به این دعوت پاسخ داده و با وجدان های آگاه به صحنه آمدند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: علی رغم هزینه های سنگینی که دولت ها برای این جوانان و دانشجویان ایجاد کردند باز هم دانشجویان غربی به صحنه آمدند و پای حق ایستادند. که رهبری با پیام خود هم از آنان تشکر کرده و هم به آنان دلگرمی دادند که بدانند در مسیر درستی پا گذاشته اند و جای درستی ایستاده اند و به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 104013 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]