چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
103346
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

رهبر ایران خطاب به دانشجویان آمریکایی: شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران در نامه‌ای خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، از موضع گیری آنان در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد.



به گزارش اسپوتنیک، در نامه ای که در سایت دفتر مقام معظم رهبری منتشر شده، آمده است:” این نامه را به جوانانی مینویسم که وجدان بیدارشان آنها را به دفاع از کودکان و زنان مظلوم غزّه برانگیخته است. جوانان عزیز دانشجو در ایالات متّحده‌ی آمریکا! این، پیام همدلی و همبستگی ما با شما است. شما اکنون در طرف درست تاریخ ــ که در حال ورق خوردن است ــ ایستاده‌اید. شما اکنون بخشی از جبهه‌ی مقاومت را تشکیل داده‌اید، و در زیر فشارِ بی‌رحمانه‌ی دولتتان ــ که آشکارا از رژیم غاصب و بی‌رحم صهیونیست دفاع میکند ــ مبارزه‌ای شرافتمندانه را آغاز کرده‌اید”.چندرسانه ایتصاویری از درگیری دانشجویان و پلیس در تظاهرات حمایت از فلسطین در آمریکا ۳ مه, ۱۲:۵۹خامنه ای همچنین به حمایت و همبستگی اساتید دانشگاه های آمریکا اشاره کرد. او گفت: ” همراهی و پشتیبانی استادان دانشگاه از شما دانشجویان حادثه‌ی مهم و اثرگذاری است. این میتواند در قبال شدّت عمل پلیسیِ دولت و فشارهایی که بر شما وارد میکنند، تا اندازه‌ای آرامش‌بخش باشد. “رهبر ایران افزود: من نیز با شما جوانان احساس همدردی میکنم و ایستادگی شما را ارج مینهم.مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به این نامه پاسخ داد. او در شبکه‌ اجتماعی ایکس خطاب به دانشجویان نوشت: وقتی شما (توجه) آیت‌الله را جلب کردید، آمریکا را از دست دادید.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 103346 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]