چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
103366
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱

در آمریکا به تهدیدات ترامپ در خصوص بمباران روسیه پاسخ دادند

اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پس از اظهارات درباره حمله به روسیه و چین، دونالد ترامپ نباید در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود.



به گزارش اسپوتنیک، او خطاب به رهبر سابق آمریکا گفت: “اگر وعده های انتخاباتی شما شامل بمباران روسیه یا چین باشد، نمی توانید رئیس جمهور ایالات متحده باشید. متاسفم، دونالد.”ریتر تاکید کرد که پس از چنین تهدیداتی، ترامپ باید از رقابت های انتخاباتی کنار گذاشته شود.اطلاعات خارجی روسیه: آمریکا قصد دارد ویدیوهایی درباره تهدید روسیه در شبکه های اجتماعی منتشر کند۱۲:۱۱به گزارش روزنامه واشنگتن پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفته است که در صورت ورود نیروهای روسیه به اوکراین، مسکو را بمباران خواهد کرد.لئونید اسلوتسکی، رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه گفت که اگر اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در مورد احتمال بمباران مسکو به گام های واقعی تبدیل شود، این به معنای درگیری بین دو قدرت هسته ای است که منجر به یک جنگ جهانی بزرگ می شود.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 103366 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]