دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
103213
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹

رسانه: ترامپ مجبور شد هواپیمای خود را در رابطه با هزینه های زیاد امور دادگاهی خود بفروشد

شرکت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، جت شخصی وی را به ارزش ده میلیون دلار در رابطه با هزینه های زیاد امور حقوقی مربوط به رسیدگی به شکایات از رئیس جمهور سابق در دادگاه ها فروخته است.



به گزارش اسپوتنیک، نشریه “دیلی بیست” این خبر را منتشرکرده است.در خبر منتشره آمده است:” شرکت دونالد ترامپ تصمیم پس از اینکه در سال جاری با نزدیک به نیم میلیارد دلار هزینه قضاوت علیه وی مواجه شد، گرفت یکی از جت های شخصی او را در این ماه بفروشد”.نشریه “دیلی بیست” به نقل از شرکت فروش هواپیما Evojets اشاره می کند که هواپیمای مورد بحث، یک سسنا تولید سال۱۹۹۷ ، تقریباً ده میلیون دلار ارزش دارد، اگرچه شرایط دقیق معامله همچنان مخفی مانده است. این نشریه از مهرداد مویدی سرمایه دار ایرانی و کمک رسان به حزب جمهوری خواه به عنوان خریدار این هواپیما نام برده است.این نشریه خاطرنشان می سازد:” اسناد اداره هوانوردی فدرال نشان می دهد که در ۱۳ مه، رجیستر هواپیما از سازمان ترامپ DT Air Corp به یک نهاد تگزاس به نام MM Fleet Holdings LLC تغییر یافته که با مهرداد مویدی، سرمایه دار ایرانی-آمریکایی مرتبط است. وی شرکت ساخت و ساز Centurion American Custom Homes را اداره می کند.ترامپ قول داد “عظمت و شکوه” نیویورک را باز گرداند۲۴ مه, ۱۳:۴۵دیلی بیست با استناد به اسناد می افزاید که مویدی در سال ۲۰۲۰ مبلغ ۲۴۷۰۰۰ دلار به کمیته سیاسی وابسته به ستاد انتخاباتی ترامپ ارسال کرده است. این تاجر همچنین صدها هزار دلار برای حمایت از دیگر نامزدهای جمهوری خواه، مانند نیکی هیلی، سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل و تد کروز، سناتور تگزاس ارسال کرد.پیش از این، خبرگزاری بلومبرگ با استناد به داده‌های مالی مبارزات انتخاباتی گزارش داده بود که پول دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا برای پرداخت هزینه‌های قحقوقی در حال تمام شدن است. خاطرنشان می شود که ترامپ هزینه دعاوی حقوقی خود را به لطف کمیته Save America تأمین می کند که کمک های مالی را جمع آوری می کند.طبق گزارش فروزنامه ایننشال تایمز، از ژانویه ۲۰۲۳، ترامپ حدود یک چهارم کمک های مالی خود در مبارزات انتخاباتی – بیش از ۷۶ میلیون دلار – را صرف هزینه های حقوقی کرده است.در ماه فوریه، دادگاهی ترامپ را به دلیل تقلب در ارزیابی دارایی های موسسه Trump Organization مجرم شناخته و او را به پرداخت حدود ۳۵۵ میلیون دلار محکوم کرد. مجموع جریمه با احتساب بهره به ۴۵۴ میلیون دلار افزایش یافت. علاوه بر این، نامزد جمهوری خواهان به مدت سه سال از “خدمت به عنوان کارمند یا مدیر هر شرکتی در ایالت نیویورک” و “از درخواست وام از هر موسسه مالی ثبت شده در ایالت نیویورک” محروم شد. ترامپ به این حکم اعتراض کرد.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 103213 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]