دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
103148
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱

سیدحسن خمینی: هیمنه اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی شکسته است

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی تاکید کرد: همه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در همان جمله سر در وزارت خارجه خلاصه شده است؛ نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی. این سخن به معنای رابطه نداشتن یا بده بستان نکردن نیست. به معنای این است که به «عزت» توجه کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی گفت: انزجار خود را از آنچه در رفح پیش چشم جهانیان می‌افتد اعلام می کنیم. دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که وجدان جهانیان بیدار شود؟!

وی ادامه داد: این بچه ننر لوس غربی ها که یک غده سرطانی است و ان شاءالله در پی این اتفاقات نابود شود، دیگر چه کاری باید انجام دهد؟! اما از دل این حوادث تلخ خداوند نعمت به ما عطا می‌کند. هیمنه اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی شکسته است.

سیدحسن خمینی ادامه داد: همه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در همان جمله سر در وزارت خارجه خلاصه شده است: نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی؛ این سخن به معنای رابطه نداشتن یا بده بستان نکردن نیست. به معنای این است که به «عزت» توجه کنیم. این هدف تنها با «هم‌بستگی» ممکن است. هرکسی فکر کند جز به این راه می‌تواند به عزت برسد، به قهقهرا می‌رود.

ادامه دارد …

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 103148 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا چند لحظه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]