دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
103131
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

فیلم/ واکنش زاکانی به احتمال حضورش در انتخابات ریاست‌جمهوری

شهردار تهران نسبت به حضور در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.



به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در پایان جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص احتمال حضورش در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در حال حاضر برنامه من ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی است و قرار است روی آن کار کنیم. بیایید آنجا تا به شما بگویم.

وی در پاسخ به  این سوال که آیا قر است در این برناه کاندیداتوری خود را اعلام کنید، گفت: نه آنجا قرار است کار کنیم.

زاکانی درباره حال و هوای فضای کار بعد از شهادت رئیس جمهور گفت: فقدان او قابل جبران نیست. رئیس جمهور شهید شخصیت بزرگ دینی، مذهبی و ملی و اجرایی و توانمندی بود و راه وی مستمر است. البته دولت کار خود را به‌صورت دقیق انجام می‌دهد.

وی افزود: در این ماه دو پروژه بزرگ همکاری بین شهرداری و دولت داریم که این دو پروژه یکی ساخت ۲۰۰ هزار واحد است و دیگری هم آغاز توزیع جریان ارائه خدمت در حوزه معیشت مردم است که توافق بین ما و وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است و مورد تاکید رئیس‌جمهور بوده است. رئیس‌جمهور بر این دو پروژه تاکید ویژه داشت.

شهردار تهران یادآور شد: از این رو نه تنها این پروژه‌ها یک روز هم عقب نیفتاد بلکه به همت دولت و مدیریت شهری کار دنبال می‌شود و امیدواریم که کارهایی که می‌کنیم روح آن شهید را شاد کند و خدمت به مردم مستمر باشد.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 103131 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]