چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
102494
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۳:۰۵

نظرات کارشناسی پزشکی قانونی در کشف حقیقت نقش اساسی دارد

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اهمیت نظرات کارشناسی پزشکی گفت: سرعت و دقت در پرونده‌های پزشکی قانونی نقش مهمی در کاهش اطاله دادرسی دارد.



به گزارش ایلنا،  مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر به طور سرزده به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر از بخش‌های مختلف اداری و آزمایشگاهی بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با کارکنان از نزدیک نحوه خدمات رسانی و پاسخ به استعلامات قضایی را مورد بررسی قرار داد و در جهت رفع اشکالات توصیه‌های لازم نیز ارائه کردند.

وی اظهار داشت: نظرات کارشناسی از سوی پزشکی قانونی در جهت کشف حقیقت در پرونده‌های مختلف نقش اساسی دارد.
    
وی افزود: نظریات کارشناسی توأم با سرعت، دقت و صحت سازمان پزشکی قانونی در پرونده‌های مختلف و گسترده دادگستری می‌تواند در کاهش اطاله دادرسی موثر باشد.

مهرانگیز ادامه داد: با توجه به اهمیت جایگاه پزشکی و نوع کار آن باید نیرو‌های متخصص و نیروی انسانی لازم و تجهیزات تخصصی در این سازمان تامین شود.

در این بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر پس از بازدید بخش‌های مختلف این حوزه گفت: باید در جهت ارتقای سطح کیفی عملکرد با توجه به کمبود‌ها از جمله فضای فیزیکی و تجهیزات لازم در این حوزه، اقدامات جهادی و اهتمام ویژه‌ای صورت پذیرد.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 102494 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 20 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 47 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]