چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
102202
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶

توضیحات غضنفرآبادی درباره گزینه فراکسیون انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی گفت: بعد از ظهر امروز جلسه‌ای در فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و در آن موضوع ورود به انتخابات هیأت رئیسه مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد. وی افزود: برای ورود فراکسیون به موضوع انتخابات هیأت رئیسه مجلس مجمع عمومی فراکسیون باید اذن بدهد. رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: فعلاً […]



به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی گفت: بعد از ظهر امروز جلسه‌ای در فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و در آن موضوع ورود به انتخابات هیأت رئیسه مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی افزود: برای ورود فراکسیون به موضوع انتخابات هیأت رئیسه مجلس مجمع عمومی فراکسیون باید اذن بدهد.
رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: فعلاً گزینه‌ای در فراکسیون مطرح نشده است و تصمیمی در کمیسیون گرفته نشده است اما احتمال می‌دهم که در صورت موافقت فراکسیون با ورود به انتخابات هیأت رئیسه، گزینه فراکسیون برای ریاست مجلس، آقای قالیباف باشد.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 102202 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]