جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ /
102390
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴

آذری‌جهرمی: اگر افراد شایسته بیایند، کاندیدا نمی‌شوم

به گزارش مشرق، محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در دولت روحانی در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که آیا قصد شرکت در انتخابات را دارد یا نه، اظهار داشت: هنوز تکلیف بنده برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، برای خودم روشن نشده است و در واقع حضورم در این عرصه […]



به گزارش مشرق، محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در دولت روحانی در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که آیا قصد شرکت در انتخابات را دارد یا نه، اظهار داشت: هنوز تکلیف بنده برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، برای خودم روشن نشده است و در واقع حضورم در این عرصه هم احتمال دارد و هم ندارد.
وی افزود: اگر افراد شایسته‌ای که توانایی اداره کشور را دارند به صحنه انتخابات بیایند و شایسته‌تر از بنده باشند، طبیعتاً این تکلیف از گردن من ساقط می‌شود. نکته دیگر که شخصی است، این است که من خودم هم باید این آمادگی را در خودم داشته باشم.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 102390 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]