دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
101990
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱

مخالفت شورای نگهبان با ثبت‌نام الکترونیک نامزدهای ریاست جمهوری

با توافق میان شورای نگهبان و وزارت کشور مقرر شد ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری مانند گذشته انجام شود.



به گزارش ایلنا، در پی شهادت آیت الله رییسی و لزوم برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری دوره چهاردهم، وزارت کشور که سال گذشته و در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی با موافقت شورای نگهبان از شیوه ثبت نام الکترونیکی برای جلوگیری از تراکم داوطلبان و کاهش هزینه های بررسی و ردصلاحیت استفاده کرده بود بار دیگر این شیوه را برای انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد کرد.

با این حال علیرغم تمایل و اصرار وزارت کشور بر ثبت نام الکترونیک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به نظر می‌رسد براساس توافق میان شورای نگهبان و وزارت کشور قرار است ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری به شیوه گذشته و از طریق ثبت نام حضوری انجام شود.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 101990 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]