دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
101834
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۱۸

ایلان ماسک در مورد مبارزه با تلاش ها برای مسدود کردن استارلینک صحبت کرد

ایلان ماسک، کارآفرین آمریکایی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد شرکت او، اسپیس ایکس منابع قابل توجهی را برای مبارزه با تلاش‌های روسیه برای مسدود کردن ارتباطات ماهواره‌ای استارلینک در اوکراین صرف می‌کند و اعتراف کرد که این یک مشکل جدی است.



به گزارش اسپوتنیک، او نوشت: “اسپیس ایکس منابع قابل توجهی را برای مقابله با تلاش های پارازیتی روسیه هزینه می کند. این یک مشکل جدی است.”ماسک ادعا می کند که روسیه موفق می شود هر سیستم ارتباطی را به استثنای استارلینک سرکوب کند. ارتش اوکراین به طور گسترده از دسترسی به اینترنت از طریق پایانه های ماسک در عملیات های جنگی علیه روسیه استفاده می کند.ماسک در باره اوکراین چه گفت؟۲۹ آوریل, ۱۰:۴۹روسیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ عملیات نظامی ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را “حمایت از افرادی که به مدت هشت سال توسط رژیم کی یف مورد آزار و نسل کشی قرار گرفته اند” خوانده است. وی خاطرنشان کرد که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود؛ برای روسیه “هیچ امکانی برای انجام کارهای دیگر باقی نمانده بود چون خطرات امنیتی به‌گونه‌ای ایجاد شده بود که امکان پاسخگویی با ابزارهای دیگر غیرممکن است.” به گفته وی، روسیه ۳۰ سال است که تلاش می کند با ناتو بر سر اصول امنیت اروپا به توافق برسد، اما در پاسخ یا با فریب و دروغ های بی شرمانه و یا تلاش برای فشار و باج خواهی مواجه شده است، در حالی که ائتلاف در همین حال، با وجود اعتراضات مسکو، به طور پیوسته در حال گسترش و نزدیک شدن به مرزهای فدراسیون روسیه است.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 101834 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]